Alla inlägg den 18 april 2009

Av Ingo - 18 april 2009 08:07

I går när jag kom hem från jobbet var det tokfint väder då tänkte jag att nu kan man prova att sätta i båten och prova hur den beter sig i vattnet men som vanligt går det inte riktigt som man tänkt sig alla platser här som man kan lägga i en båt är leriga så man kommer ofelbart att köra fast .Då tänkte jag att jag åker till Bäsna och provar där så jag åkte till en kompis och fick med mig honom på den tänkta jungfruturen men när vi kom till bäsna och körde ner mot älven hade någon plogat upp värdens snödriva så det var bara att åka hem och vänta på att solen tar bort södrivan så att vi kan göra ett nytt försök längre fram.men när man tänker efter var det kanske lika bra för jag hade glömt kameran hemma och ingen paddel fick jag med mig det hade inte varit så kul med motorstopp i den friskt strömande älven och ingen paddel får återkomma när nästa försök kommer.Vilket jag hoppas blir snart

höjt

Ovido - Quiz & Flashcards