Alla inlägg under mars 2009

Av Ingo - 21 mars 2009 14:01

Av Ingo - 21 mars 2009 13:54

Nu börjar man se slutet på renoveringen ska bli intresant att sjösätta.

nu har jag lagat kapellet och monterat det.kapellet är lite slitet och sett sina bästa dar men det får duga den här sesongen får se hur det blir nästa hoppas det håller i hop bara.väntar fortfarande på akter plåten.men jag har ju motorn att ta en titt på så jag är inte sysslo lös 

Av Ingo - 8 mars 2009 21:25

Idag har jag varit ute och monterat rutan och den svarta listen som sitter invändigt på kanten.Nu hoppas jag att jag får plåten till aktern snart som är på svetsning sen är det montering av motor och reglage innan sjösättning.

Av Ingo - 3 mars 2009 20:22

Tog mig lite tid att skruva på lite detaljer på båten i dag .

väntar på plåten till aktern och lite annat smått och gott som ska på sen får sommaren komma.

Ovido - Quiz & Flashcards