Alla inlägg under mars 2011

Av Ingo - 20 mars 2011 00:21

Nu är det ganska tyst hemma här alla sover även hundarna bara jag som sitter vaken .Har inget att blogga om men iaf har det varit toppen väder i dag har varit ut och börjat glasa in altanen.Nu börjar jag bli överens med vädret. Nu kan man börja titta till båten i garaget vilken härlig känsla att få lägga i den .Här är våra sovande vovvar .


Hade

Höjt




  

Av Ingo - 6 mars 2011 00:26

http://www.youtube.com/watch?v=K8ZC68R4aSo

http://www.youtube.com/watch?v=jB3j9Sr2rJ4

Precis så är det just nu våga vägra vinter ,Kan vi inte bara göra som dom gör i Tunisien demonstrera :Om vi går samman och demonstrerar mot vintern kanske den får ge sig och släppa fram våren.

Vintern har bara elende med sig .Lägger upp några bilder på vad vintern ställer till med.




   Se själv detta hände på vintern.






   Detta hände oxå på vintern här har mina kolegor i räddningstjänsten tagit upp ett rådjur ur älven,Tyvärr så bedömde sakkunnig att man inte kunde rädda rådjuret .



   Ifs kan det se ut så här oxå även på sommaren men då är det varm iaf ,Nej ge mig VÅR OCH SOMMAR.





   Så ska det se ut bada i polen och ha de gött både barn och hundar trivs.




   Detta är heller inte fel men mina vänner håll ut det kommer en sommar .

Ha de

Höjt

Ovido - Quiz & Flashcards