Alla inlägg under november 2009

Av Ingo - 22 november 2009 09:48

Tog med mig hundarna och åkte till bäsna i går solen lyste och det var riktigt varmt,Men när jag kom till Bäsna så låg stugan i skuggan och det blåste kalt så det blev ingen fin dag i solen där så vi åkte hem igen.

ha de

höjt  

Av Ingo - 17 november 2009 19:03

Orkade inte skriva något igår kväll om hur rökdykningen var.

Får ta det nu, Det var som en nostalgi tripp sånt vi fick lära oss när jag började i räddningstjänsten för 22 år sen men halå det har hänt en del! men ok det är alltid vakert att sitta och titta på en riktig övertändning när lågorna rullar över huvudet se neutralplanet sjunka mot golvet sedan trycka tillbaka det med vatten och se det stiga. Vackert är det iaf

Ha de

höjt


Av Ingo - 16 november 2009 17:17

Nu ska jag åka till Leksand och öva rökdykning vi brukar vara till Ludvika och köra varm rök dykning men i dag blev det Leksand kan vara kul att komma på lite olika ställen och öva.Hör av mig senare och berättar om hur kvällen varit om jag inte blir stekt då.

Hade

höjt


Av Ingo - 14 november 2009 23:02

i dag kom första snön som låg kvar en stund men som tur var kom lite varmare väder så snön försvann som tur är.

Hatar snö och kyla.Så idag har jag varit mest inomhus och kurat det är ifs ganska skönt det oxå.

Hade

höjt

Av Ingo - 13 november 2009 20:46

Nu har jag absolut inget att skriva om men måste försöka hålla bloggen igång sitter och tar ett glas vin och spelar lite skipo på datorn.Tycker att det är lite överdrivet att sitta och längta till sommaren så man får ta fram båten det är så långt dit.Men bara vi paserat jul så kan man börja drömma om sommaren påtal om jul så önskar jag mig bara hårda klappar.

Hade. Höjt

Av Ingo - 3 november 2009 20:17

Nu har båten blivit innstäld för vintern nu får den vila tils sommaren dyker upp igen så det blir dags för nya tag med vattenskidor och ring.Nu måste jag komma på nått nytt att blogga om men låt mig fundera ett tag så återkommer jag strax.

Höjt

Ovido - Quiz & Flashcards