Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Trött på vinter och snö

Av Ingo - 7 januari 2011 23:49

I dag när jag vaknade och såg att det var nära nollan på termometern blev man riktigt glad.Man började hoppas på att det kommer en sommmar i år oxå med båt och vattenskidor men man får nog tyvärr vänta några månader,Hittade några härliga bilder från i sommras får väll njuta av dom så länge



  


Detta mina vänner är en bra början på sommaren 

 
 
Ingen bild

Din intelligenta systerdotter

8 januari 2011 15:41

Meeen vad trevligt med ett litet blogg inlägg igen! =) att du blev så glad måste väl vara för att du fått träffa din allra bästa (visserligen enda) systerdotter denna vecka! :P =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingo - 22 januari 2016 19:56

Oj! har inte bloggat på över tre år, att försöka berätta vad som hänt under dessa år ser jag som en omöjlighet.Men mycket vatten har runnit under broarna ska ni veta ,Just nu sitter jag med ett glas inspiration får se när det börjar ge resultat hrm m...

Av Ingo - 15 juli 2012 09:32

Nu börjar det bli lite ordning i och utan på garaget.Har fått upp en plåt runt skarven på höjningen och panelat runt om. invändigt har jag fått in lyften och placerat kompresson på ett bättre sätt för att få mera golvyta .lägger upp lite bilder  ...

Av Ingo - 3 juni 2012 19:36

I går var vi ett gäng på 8 man som var redo kl0900 som väntade in lastbilen som skulle lyfta taket . När lastbilen dök upp så blev det en väldig fart på 48 minuter var taket av och väggarna uppe och taket åter på plats. Lägger upp några bilder på...

Av Ingo - 31 maj 2012 21:44

Ja nu är det inte långt kvar till det stora tak lyftet .På lördag smäller det då ska taket av hoppas alt går vägen återkommer med bilder på takhöjningen . Hade Höjt   ...

Av Ingo - 29 april 2012 14:32


Jaha då börjar sommaren närma sig och mina planer är att få garaget en meter högre.Hade tänkt mig att köra med domkrafter för att lyfta taket men nu har jag tänk om nu blir det att ta hit en lastbil med kran ,så nu har jag sprättat loss alla takstola...

Ovido - Quiz & Flashcards