Alla inlägg under juni 2009

Av Ingo - 26 juni 2009 19:28

I dag blev det vattenskid åkning men det blev bara en vända jag åkte först sen när jag skulle dra en kompis började propellern slira på hubben så nu ska jag försöka få tag på en bättrebegagnad propeller man kan ifs byta hubben men propellern är inte så vacker så jag vet inte om det är någon ide att kosta på en hubb.Återkommer med bilder på åkningen.

Höjt

Av Ingo - 25 juni 2009 23:15

Nu var det väll själva f..... oxå om inte det ska gå att prova lite vatten skid åkning i helgen det ska ju bli fint väder i helgen men man ska inte hoppas för mycket det blir väll alltid något som händer men vi får se jag återkommer med bilder om det blir av

Höjt

Av Ingo - 24 juni 2009 18:30

Av Ingo - 19 juni 2009 17:46

Blev som väntat regn så det blev inga vattenskidor i dag.Så man får sätta sig och fira midsommar med en god sportdryck med tillbehör.

Ha de så länge höjt

PS

       Trevlig midsommar

                                       Ds

Av Ingo - 12 juni 2009 20:58

Hade tänkt åka lite vattenskidor i helgen men inte så kul att åka i spöregn iofs  så blir man säkert våt men kul om man kan torka i solen. Jaja får se hur det blir under midsommar helgen om det blir en tur då

Höjt

Av Ingo - 7 juni 2009 09:05

Den här veckan har det varit helt tort åt båten den har inte varit i vattnet .

Detta på grund av två orsaker nämligen brandjour och dåligt väder men man får se det positift att dessa två saker hamnade på samma vecka hpppas på bättre väder nästa vecka hoppas kuna lägga upp bilder på vattenskid åkning.

Ovido - Quiz & Flashcards